MES
Termelésirányítási
Rendszer

A Contrall MES rendszere egy integrált, kifejezett gyártó cégek számára fejlesztett ERP és MES rendszer, amely valós idejű adatbevitellel és elemzéssel optimalizálja a termelést. Egyszerű és megfizethető megoldást kínál a gyártási folyamatok nyomonkövetésére és mérhetőségére.

Főbb jellemzők

  • Valós idejű adatbevitel: Azonnali hozzáférés a gyártási adatokhoz.
  • Személyre szabhatóság: 3-6 hónapos bevezetési időszak alatt, a megrendelővel szorosan együtt működve modellezzük le a cég működését a szoftverünk meglévő eszközeivel.
  • Telefonos support: Szakértői támogatás a rendszer használatához.
  • Felhőalapú kiépítés: Igény esetén felhőalapú megoldások.
  • Bérleti konstrukció: Kezdeti költségek nélkül, tisztán havidíjas formában használható.

Előnyök

  • Hatékonyabb termelés: Optimalizált gyártási folyamatok.
  • Nyomonkövethetőség: Minden gyártási lépés mérhető és ellenőrizhető.
  • Rugalmas finanszírozás: Pályázati forrásból is finanszírozható.
  • Egyszerű bevezetés: Gyors és zökkenőmentes átállás.

Kapcsolatfelvétel

Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot egyszerűen és gyorsan! Töltse ki az alábbi űrlapot, és kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

CRM modul

A CRM modulban kezeli az ügyfeleket, a
megrendeléseket, projekteket, árajánlatokat,

Gyártásirányítás modul

a Gyártásirányítás modulban a termelés
folyamatának vezénylése, a beszerzési- és logisztikai feladatok összehangolása zajlik.

Kontrolling modul

A Kontrolling modul teszi lehetővé a
visszaellenőrzést, vagyis itt látszik az előbbi két
modul eredménye, a vállalati költséghatékonyság
oldaláról.

A Contrall MES rendszer alapfilozófiája,
hogy a kapcsolatfelvételtől, a termék kiszállításáig
segítse a felhasználót, miközben az egész folyamatot
kielemezhetővé és mérhetővé teszi.

Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) modul

Értékesítés

A modul feladata a teljes értékesítési folyamat támogatása a beérkező ügyféligények rögzítésétől kezdve az ajánlatadási folyamatokon át a megrendelés kezeléséig és a gyártás indításáig. Feladata továbbá az elkészült megrendelés átadásának és az eladott termékek utókövetésének támogatása is. A rendszer lehetővé teszi az értékesítési folyamatok és lehetőségek nyomon követését, ajánlatok, szerződések és azok esetleges változásainak elkészítését, nyilvántartását, e-mailben történő kiküldését, valamint a módosítások okainak regisztrálását. A felületen rögzíthető ajánlati árazás és beállítható többszintű, százalékos kedvezmény. A rendszer biztosítja az ügyféllel történt kapcsolatfelvételek folyamatszemléletű dokumentálását, visszakereshetőségét és képes nyomon követni az ügyfelekkel való kommunikációt az első kapcsolatfelvételtől kezdve egészen az eladásig.

Tennivalók

Az értékesítési folyamatokhoz kapcsolódó feladatok nyilvántartását és átláthatóságát biztosítja a tennivalók felület. Tennivalók bizonyos állapotváltozások után (pl: ajánlatkészítés, szerződéskészítés) automatikusan generálódnak, támogatva ezzel az értékesítők munkáját. Tennivalók manuálisan is kiadhatók, az előre nem definiált értékesítési folyamatok támogatására. A felhasználó nevére kiosztott, különböző projekthez tartozó tennivalók napi, heti és havi nézetben is megtekinthetők. A tennivalók határidejének adott időponthoz rendelésével és a határidőn túli feladatok jelzésével pedig követhetővé válnak a határidők.

Dokumentumok

A dokumentumok menüpontban projektek szerint rendezve találhatóak meg az adott értékesítéshez feltöltött dokumentumok. A projekthez csatolt dokumentumok (árajánlatok, szerződések, mellékletek, képek, stb.) tetszőleges számban tárolhatók, megjeleníthetők, így a projekthez tartozó árajánlatok, tervrajzok, fotók, stb. nyilvántartása és visszakereshetősége nagyságrendekkel egyszerűbbé válik.

Ügyfelek

Az ügyfelek menüpontban nagy részletességgel kerülnek tárolásra az ügyféladatok. A megszokott alapadatokon kívül (név, cím, telefonszám, e-mail cím, stb.) tárolhatjuk akár az ügyfél nemét és születési idejét is. A rögzített adatok alapján később megtekinthetőek, visszakereshetőek az ügyféllel történt értékesítési és reklamációs folyamatok, naplószerűen. A menüpontban az alapadatok tárolásán kívül lehetőség van az ügyfél által jelzett reklamációk kezelésére is.

Kedvezmények

A rendszer alkalmas mennyiségi, százalékos ügyfél kedvezmények és egyszeri időszakra vonatkozó kedvezmények kezelésére. A meglévő kedvezmények módosíthatók, nyomon követhetők, szűrhetők.

Legfontosabb jellemzők

A rendszerbe rögzíthetők a technológiák, az alapanyag felhasználási igények, és a különböző gyártmánytípusok.

Egyszerűen monitorozható
a normaidő.

Könnyedén követhető a
gyártás során keletkező
selejt és a hulladék.

Támogatja a
minőségbiztosítást.

A költségek átláthatóbbá
és tervezhetőbbé válnak

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Elérhetőségek