Contrall Vision
Mesterséges intelligencia alapú termékellenőrző, osztályozó, mintafelismerő rendszer.
A hagyományos kamerás ellenőrző megoldások (rule vision) nem adaptívak, egyszerű problémák megoldására alkalmasak.
Ezzel szemben a Contrall Vision a mesterséges intelligenciával támogatott képfeldolgozás használatával olyan összetett feladatok megoldására is képes, melyek magasabb szintű absztrakciót igényelnek.
Ilyen például a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. számára fejlesztett tetőcserép ellenőrző rendszer, mely másodpercenként 3 termék vizsgálatát képes elvégezni, valós időben.
A megoldás szinte minden vizuálisan definiálható hibát felismer, azokat különböző színű, formájú és felületű cserépen is megtalálja.
Az újabb hibatípusok utólag is feltaníthatóak.
Rendszerünk újszerűségét az elmúlt években négy innovációs elismeréssel jutalmazták:
2019
- IT Business Award Projektfejlesztés
- Baranya Megyei Innovációs Díj
2021
- Magyar Innovációs Nagydíj elismerő oklevél
- IT Business Award Termékfejlesztés
A Contrall Vision rendszer az alábbi elemeket tartalmazza:
- Speciális kamera
- Speciális megvilágítás
- Képfeldolgozó szerver
- Szoftvercsomag (betanításhoz, konfiguráláshoz, kiértékeléshez, beavatkozáshoz)
- I/O modul
Termelésirányítási rendszer
Contrall MES integrált
termelésirányítási
rendszer.
A Contrall MES egy integrált termelés irányítási rendszer, mely alapvetően 3 fő modulból áll. A CRM modulban kezelhetjük az ügyfeleket, az ő megrendeléseiket, projektjeiket, árajánlataikat. Ezeket a tevékenységeket számos hasznos funkció segíti, melyek a későbbiekben részletesen bemutatásra kerülnek. Amikor az árajánlat megrendeléssé változik, akkor a CRM modulból egy gombnyomásra átkerül a gyártási és kontrolling modulba. Ez a két modul szervesen együttműködik, így a leírásban is együttesen mutatjuk be őket.

CRM modul
A CRM modulban kezeli az ügyfeleket, a
megrendeléseket, projekteket, árajánlatokat,
Gyártásirányítás modul
a Gyártásirányítás modulban a termelés
folyamatának vezénylése, a beszerzési- és logisztikai feladatok összehangolása zajlik.
Kontrolling modul
A Kontrolling modul teszi lehetővé a
visszaellenőrzést, vagyis itt látszik az előbbi két
modul eredménye, a vállalati költséghatékonyság
oldaláról.

A Contrall MES rendszer alapfilozófiája,
hogy a kapcsolatfelvételtől, a termék kiszállításáig
segítse a felhasználót, miközben az egész folyamatot
kielemezhetővé és mérhetővé teszi.
Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) modul

Értékesítés
A modul feladata a teljes értékesítési folyamat támogatása a beérkező ügyféligények rögzítésétől kezdve az ajánlatadási folyamatokon át a megrendelés kezeléséig és a gyártás indításáig. Feladata továbbá az elkészült megrendelés átadásának és az eladott termékek utókövetésének támogatása is. A rendszer lehetővé teszi az értékesítési folyamatok és lehetőségek nyomon követését, ajánlatok, szerződések és azok esetleges változásainak elkészítését, nyilvántartását, e-mailben történő kiküldését, valamint a módosítások okainak regisztrálását. A felületen rögzíthető ajánlati árazás és beállítható többszintű, százalékos kedvezmény. A rendszer biztosítja az ügyféllel történt kapcsolatfelvételek folyamatszemléletű dokumentálását, visszakereshetőségét és képes nyomon követni az ügyfelekkel való kommunikációt az első kapcsolatfelvételtől kezdve egészen az eladásig.
Tennivalók
Az értékesítési folyamatokhoz kapcsolódó feladatok nyilvántartását és átláthatóságát biztosítja a tennivalók felület. Tennivalók bizonyos állapotváltozások után (pl: ajánlatkészítés, szerződéskészítés) automatikusan generálódnak, támogatva ezzel az értékesítők munkáját. Tennivalók manuálisan is kiadhatók, az előre nem definiált értékesítési folyamatok támogatására. A felhasználó nevére kiosztott, különböző projekthez tartozó tennivalók napi, heti és havi nézetben is megtekinthetők. A tennivalók határidejének adott időponthoz rendelésével és a határidőn túli feladatok jelzésével pedig követhetővé válnak a határidők.


Dokumentumok
A dokumentumok menüpontban projektek szerint rendezve találhatóak meg az adott értékesítéshez feltöltött dokumentumok. A projekthez csatolt dokumentumok (árajánlatok, szerződések, mellékletek, képek, stb.) tetszőleges számban tárolhatók, megjeleníthetők, így a projekthez tartozó árajánlatok, tervrajzok, fotók, stb. nyilvántartása és visszakereshetősége nagyságrendekkel egyszerűbbé válik.
Ügyfelek
Az ügyfelek menüpontban nagy részletességgel kerülnek tárolásra az ügyféladatok. A megszokott alapadatokon kívül (név, cím, telefonszám, e-mail cím, stb.) tárolhatjuk akár az ügyfél nemét és születési idejét is. A rögzített adatok alapján később megtekinthetőek, visszakereshetőek az ügyféllel történt értékesítési és reklamációs folyamatok, naplószerűen. A menüpontban az alapadatok tárolásán kívül lehetőség van az ügyfél által jelzett reklamációk kezelésére is.

Legfontosabb jellemzők

A rendszerbe rögzíthetők a technológiák, az alapanyag felhasználási igények, és a különböző gyártmánytípusok.

Egyszerűen monitorozható
a normaidő.

Könnyedén követhető a
gyártás során keletkező
selejt és a hulladék.

Támogatja a
minőségbiztosítást.

A költségek átláthatóbbá
és tervezhetőbbé válnak
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Pályázatok
Aktuális
GINOP Plusz-1.1.2-21
Magyar Multi Program - A kiemelkedő teljesítményű, valamint jelentős növekedési potenciállal rendelkező mikro-, kis- és középvállalkozások támogatása
Az aktuálisan elérhető GINOP Plusz-1.1.2-21 és a 2021-es évre tervezett pályázati forrásból finanszírozható termékeink, szolgáltatásaink
Korábbiak
VNT2020-1
A Covid-19-járvány következtében visszaesett, a gazdaság számára szükséges beruházásokat ösztönözze a közép- és nagyvállalatok körében.
GINOP – 1.2.8-20
A GINOP – 1.2.8-20 olyan KKV-kat támogat, amelyek elkötelezettek termelékenységük növelésére és nyitottak a fejlődésre és technológiai megújulásra.
GINOP-1.2.14-20
A Széchenyi 2020 keretében megjelent a „Divat és Dizájnipari mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása” című (GINOP-1.2.14-20 kódszámú) felhívás.
GINOP Plusz-1.2.1-21
Mikro-, kis-, és középvállalkozások modern technológiák beszerzésére, a korszerű infrastrukturális feltételek
megteremtésére és digitalizált üzleti és termelési folyamatok kialakítására szolgáló pályázat.
Hírek
GINOP-8.3.5-18/B Hitelprogram
május 3, 2023
Kedvezményezett neve: Contrall Ipari Informatikai Kft. Projekt címe: Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése…
Új névvel folytatja az RG Net
március 7, 2022
MEGJELENT 2022-03-01 SZERZŐ: Dél-Dunántúli Gazdaság Nevet váltott a hardver- és szoftverfejlesztéssel, ipari alkalmazások informatikai…
augusztus 28, 2020
15 éves jubileum…
Az RG Net Kft. 2005-ben alakult, fő profilja kezdetben számítógépek szervizelése és informatikai hálózatok kiépítése és üzemeltetése…
Innovációra fel!
augusztus 5, 2020
A baranyai vállalkozások között is akad néhány, amely szép eredményeket ér el az innovációs tevékenysége által született termékekkel.
Cégünkről

A Contrall (korábban RG Net) Kft. az RG Stúdió Kft.-ből kiválva 2005-ben lett önálló cég, mely hardver és szoftver fejlesztéssel foglalkozik. Másfél évtizedes működésünk alatt az ipari alkalmazások területén alkalmazott informatikai fejlesztések kerültek tevékenységünk középpontjába. Fő termékünk a Contrall (MES) termelésirányítási szoftver, mely számos hazai vállalat munkáját segíti.
Contrall Ipari Informatikai Kft.
Adószám | 13454485-2-43 |
EU adószám | HU 13454485 |
Cégjegyzékszám | 01-09-940139 |
Alapítás dátuma | 2005.02.19 |
Fő tevékenység | 6209’08 Egyéb információ-technológiai szolgáltatás |
Bankszámlaszám | 18400010-10000521-10112747 |
Termékeink

Lejelentő terminálok
Olyan könnyen kezelhető, érintőkijelzős terminálok, amelynek segítségével a munkatársak az adott munkafolyamatra regisztrálják magukat.

Kézi számítógépek
Praktikus, kis méretű kézi számítógépeink segítségével raktárkezelésnél, illetve leltározásnál is könnyedén rögzíthetők a készlet adatok.

IoT készlet
Az IoT készlet segítségével az eszközökbe beágyazott intelligens szenzor teszi lehetővé – internet alapú hálózaton keresztül – „okos” megoldással az információcserét.

Beléptető és munkaidő-nyilvántartó terminálok
Saját fejlesztésű terminálunk a munkatársak számára kiadott egyedi azonosítójú proximity kártya alapján regisztrálja a munkavégzés kezdetét és végét.