Termelésirányítási rendszer

Cégünkről

Contrall MES integrált
termelésirányítási
rendszer.

A Contrall MES egy integrált termelés irányítási rendszer, mely alapvetően 3 fő modulból áll. A CRM modulban kezelhetjük az ügyfeleket, az ő megrendeléseiket, projektjeiket, árajánlataikat. Ezeket a tevékenységeket számos hasznos funkció segíti, melyek a későbbiekben részletesen bemutatásra kerülnek. Amikor az árajánlat megrendeléssé változik, akkor a CRM modulból egy gombnyomásra átkerül a gyártási és kontrolling modulba. Ez a két modul szervesen együttműködik, így a leírásban is együttesen mutatjuk be őket.

visszahívást kérek

CRM modul

A CRM modulban kezeli az ügyfeleket, a
megrendeléseket, projekteket, árajánlatokat,

Gyártásirányítás modul

a Gyártásirányítás modulban a termelés
folyamatának vezénylése, a beszerzési- és logisztikai feladatok összehangolása zajlik.

Kontrolling modul

A Kontrolling modul teszi lehetővé a
visszaellenőrzést, vagyis itt látszik az előbbi két
modul eredménye, a vállalati költséghatékonyság
oldaláról.

A Contrall MES rendszer alap filozófiája,
hogy a kapcsolatfelvételtől, a termék kiszállításáig
segítse a felhasználót, miközben az egész folyamatot
kielemezhetővé és mérhetővé teszi.

Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) modul

Értékesítés

A modul feladata a teljes értékesítési folyamat támogatása a beérkező ügyféligények rögzítésétől kezdve az ajánlatadási folyamatokon át a megrendelés kezeléséig és a gyártás indításáig. Feladata továbbá az elkészült megrendelés átadásának és az eladott termékek utókövetésének támogatása is. A rendszer lehetővé teszi az értékesítési folyamatok és lehetőségek nyomon követését, ajánlatok, szerződések és azok esetleges változásainak elkészítését, nyilvántartását, e-mailben történő kiküldését, valamint a módosítások okainak regisztrálását. A felületen rögzíthető ajánlati árazás és beállítható többszintű, százalékos kedvezmény. A rendszer biztosítja az ügyféllel történt kapcsolatfelvételek folyamatszemléletű dokumentálását, visszakereshetőségét és képes nyomon követni az ügyfelekkel való kommunikációt az első kapcsolatfelvételtől kezdve egészen az eladásig.

Tennivalók

Az értékesítési folyamatokhoz kapcsolódó feladatok nyilvántartását és átláthatóságát biztosítja a tennivalók felület. Tennivalók bizonyos állapotváltozások után (pl: ajánlat készítés, szerződéskészítés) automatikusan generálódnak, támogatva ezzel az értékesítők munkáját. Tennivalók manuálisan is kiadhatók, az előre nem definiált értékesítési folyamatok támogatására. A felhasználó nevére kiosztott, különböző projekthez tartozó tennivalók napi, heti és havi nézetben is megtekinthetők. A tennivalók határidejének adott időponthoz rendelésével és a határidőn túli feladatok jelzésével pedig követhetővé válnak a határidők.

Dokumentumok

A dokumentumok menüpontban projektek szerint rendezve találhatóak meg az adott értékesítéshez feltöltött dokumentumok. A projekthez csatolt dokumentumok (árajánlatok, szerződések, mellékletek, képek, stb.) tetszőleges számban tárolhatók, megjeleníthetők, így a projekthez tartozó árajánlatok, tervrajzok, fotók, stb. nyilvántartása és visszakereshetősége nagyságrendekkel egyszerűbbé válik.

Ügyfelek

Az ügyfelek menüpontban nagy részletességgel kerülnek tárolásra az ügyféladatok. A megszokott alap adatokon kívül (név, cím, telefonszám, e-mail cím, stb.) tárolhatjuk akár az ügyfél nemét és születési idejét is. A rögzített adatok alapján később megtekinthetőek, visszakereshetőek az ügyféllel történt értékesítési és reklamációs folyamatok, naplószerűen. A menüpontban az alapadatok tárolásán kívül lehetőség van az ügyfél által jelzett reklamációk kezelésére is.

Kedvezmények

A rendszer alkalmas mennyiségi, százalékos ügyfél kedvezmények és egyszeri időszakra vonatkozó kedvezmények kezelésére. A meglévő kedvezmények módosíthatók, nyomon követhetők, szűrhetők.

Legfontosabb jellemzők

A rendszerbe rögzíthetők a technológiák, az alapanyag felhasználási igények, és a különböző gyártmány típusok.

Egyszerűen monitorozható
a norma idő.

Könnyedén követhető a
gyártás során keletkező
selejt és a hulladék.

Támogatja a
minőségbiztosítást.

A költségek átláthatóbbá
és tervezhetőbbé válnak

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

visszahívást kérek

Kapcsolat


Pályázatok

Aktuális

GINOP Plusz-1.1.2-21

Magyar Multi Program - A kiemelkedő teljesítményű, valamint jelentős növekedési potenciállal rendelkező mikro-, kis- és középvállalkozások támogatása

Részletek

Korábbiak

VNT2020-1

A Covid-19-járvány következtében visszaesett, a gazdaság számára szükséges beruházásokat ösztönözze a közép- és nagyvállalatok körében.

Részletek

GINOP – 1.2.8-20

A GINOP – 1.2.8-20 olyan KKV-kat támogat, amelyek elkötelezettek termelékenységük növelésére és nyitottak a fejlődésre és technológiai megújulásra.

Részletek

GINOP-1.2.14-20

A Széchenyi 2020 keretében megjelent a „Divat és Dizájnipari mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása” című (GINOP-1.2.14-20 kódszámú) felhívás.

Részletek

GINOP Plusz-1.2.1-21

Mikro-, kis-, és középvállalkozások modern technológiák beszerzésére, a korszerű infrastrukturális feltételek
megteremtésére és digitalizált üzleti és termelési folyamatok kialakítására szolgáló pályázat.

Részletek

Hírek

Innovációra fel!

A baranyai vállalkozások között is akad néhány, amely szép eredményeket ér el az innovációs tevékenysége által született termékekkel.


Cégünkről

Az RG Net Kft. az RG Stúdió Kft.-ből kiválva 2005-ben lett önálló cég, mely hardver és szoftver fejlesztéssel foglalkozik. Másfél évtizedes működésünk alatt az ipari alkalmazások területén alkalmazott informatikai fejlesztések kerültek tevékenységünk középpontjába. Fő termékünk a Contrall (MES) termelésirányítási szoftver, mely számos hazai vállalat munkáját segíti.

visszahívást kérek

Termékeink

Termelésirányítási rendszer

A Contrall MES egy integrált termelés irányítási rendszer,

Részletek

Lejelentő terminálok

Olyan könnyen kezelhető, érintőkijelzős terminálok, amelynek segítségével a munkatársak az adott munkafolyamatra regisztrálják magukat

Részletek

Kézi számítógépek

Praktikus, kis méretű kézi számítógépeink segítségével raktárkezelésnél, illetve leltározásnál is könnyedén rögzíthetők a készlet adatok.

Részletek

IoT készlet

Az IoT készlet segítségével az eszközökbe beágyazott intelligens szenzor teszi lehetővé – internet alapú hálózaton keresztül – „okos” megoldással az információcserét

Részletek

Beléptető és munkaidő nyilvántartó terminálok

Saját fejlesztésű terminálunk a munkatársak számára kiadott egyedi azonosítójú proximity kártya alapján regisztrálja a munkavégzés kezdetét és végét.

Részletek